陰謀背後 第十七季 第一集~神秘組織背後的終極真相 Part 1

主持:Adam, Pam
嘉賓:David
主題:"共濟會"背後的終極真相 Part 1 — 眾所周知「陰謀背後」開季嘅第一集永遠都係最爆,新一季嘅第一集我們非常榮幸請來一個非常資深嘅xx degree 的共濟會會員 David,做我哋第十七季第一集嘅嘉賓,而David亦係首次公開共濟會背後嘅秘密! David 現有的title : Craft Lodge (Worshipful Master) Holy Royal Arch Chapter (1st Guardian) Knights Templar (1st Herald) Shriner (Potentate) Rose Croix (Senior Warden) 今集一定比第五季第一集更加爆也會以錄播形式播出,大家敬請期待第十七季嘅播出日期!希望大家可以分享出去,因為呢集我哋會毫不保留爆啲冇人講過亦不為人知嘅共濟會入邊嘅驚天大秘密!喜歡神秘組織嘅你,今集大家一定要密切期待,約定大家2月7號,「陰謀背後」第17季強勢回歸!
下載: 第一節  

收聽:

收睇: