節目重溫: 生活日腳

生活日腳 第五十六集

主持:Ewoan
嘉賓:吳家麗(家麗姐)
主題:生活日腳 第五十六集 — 今個星期六「生活日腳」9月26號.這集播出街時。Ewoan亦已身在飛機中了。哈哈。但我仍然會將「生活日腳」節目安排好。一個半小時的內容。會繼續為大家送上。今集嘉賓,會繼續同吳家麗(家麗姐)傾下計。佢真係一位好特別的女性,敢言,不造作。又nice。想知佢、點敢言。就千其咪錯過呀! 仲有「食得開心,食得有營」尤師傅話齊齊應節。教大家製作,健康「月餅」。係自家用心思心意去做的愛心月餅。我哋一齊做吖! 另外環節「老友詭鬼之詭異擋案」嘉賓:J師姐會同大家講下泰國的天然聖物,放生,以及降頭的真人真事。 所以話聽「生活日腳」就唔會錫哂腳啦!
下載: 第一節  第二節  第三節  第四節  

收聽:

生活日腳 第五十五集

主持:Ewoan
嘉賓:吳家麗小姐
主題:第五十五集 — 人生無常。人生在世仲有好多事要做。時間唔會停留。地球也不停運轉。所以「生活日腳」也要繼續送大家送上,今個星期六Ewoan請來的嘉賓,絕對用女神這 稱呼,絕對貼切。而且她由幕前的演出。到現在的幕後工作,都幹得很開心。她在訪問傾談中,覺得自己係屬於演藝圈的。究竟呢位圈中人是誰。她就是演技精湛的 女神「吳家麗小姐」。今個到星期六,家麗姐將會同Ewoan 傾下自己的故事。大家要細聽啦! 另外「食得開心,食得有營」尤師傅將會為大家送上好味餸菜,令大家為中秋時節。食得開心同健康。今個星星係教大家點去製作「花膠」。 「老友詭鬼之詭異擋案」嘉賓:J師姐,會同大家講解一下泰國聖物「佛牌」的了解。買佛牌時要留意的事項。對佛牌的基本知識。點樣去了解多些才去請先至正 確。仲會預告J師姐將會同大家在節目中的話題。Ewoan仲會問J師姐近排泰國佛牌界的情況。喜愛佛牌或有求知慾的朋友。千其咪錯過。
下載: 第一節  第二節  第三節  

收聽:

生活日腳 第五十四集

主持:Ewoan
嘉賓:羅蘭姐
主題:生活日腳 第五十四集 — 各位,上星期節目相當熱鬧,唔知你哋感染到這氣氛嗎?哈哈 今個星期六我哋繼續同嘉賓:羅蘭姐傾計。傾下佢在娛樂圈中經歷半個世紀的故事。其實羅蘭姐好忙的,佢的拍攝工作真的很密,但佢亦有時間回饋社會去做義工。相當有愛心呀!係訪問中Ewoan 也感染她的喜樂心情。 「食得開心,食得有營」尤師父繼續為大家送上兩餸一湯。 「老友詭鬼之詭異檔案」今周請到一位對泰國佛法,法科,聖物有相當的認識。嘉賓朋友大家稱呼佢:J師姐 咁約定大家同各位嘉賓,星期六「生活日腳」一齊傾啦!
下載: 第一節  第二節  第三節  

收聽:

生活日腳 第五十三集

主持:Ewoan
嘉賓:(聖羅蘭) 羅蘭姐, 怪談Man哥
主題:生活日腳 第五十三集 — 各位「生活日腳」的網友fans.一年時間了。轉眼間節目巳做了整整一年.回想番是上年九月六日.係生活日腳的第一集出街.心情有點緊張.做到現在也有點壓力的.但無論如何都要藉着一週年這一集去多謝各界的好朋友的支持和幫助.這個節目才可以更充實⋯⋯ 但今個星期六的一週年紀念日子.Ewoan亦會如常將環節為大家送上。話明一週年更係有一位起特別的嘉賓,可以更配合而家時間。真的夠哂特別和應節的.哈哈.....這位嘉賓香港人一定熟識.佢某個形象另人深刻.佢又陪着我們一齊成長⋯⋯想知嘉賓個糸邊位heehee.咁快快聽「生活曰腳」啦! 我哋一週年特別嘉賓就係佢呀!(聖羅蘭)羅蘭姐 另外尤師傅會同Ewoan一齊傾下計,傾下一年內的節目趣事,Ewoan仲會同大家揭開師傅的個人故事。使你捧腹大笑. 而「老友詭鬼之詭異擋案」,今次信為大家帶來嘉賓:怪談Man哥。佢仲會帶來幾張疑似靈異的照片放上fb群組內同大家分享. 一週年的「生活曰腳」內容豐富精彩,千其咪錯過呀!
下載: 第一節  第二節  第三節  第四節  

收聽:

生活日腳 第五十二集

主持:Ewoan
嘉賓:Man哥
主題:生活日腳 第五十二集 — 一寸光陰寸金。喺我哋的人生是否代咗好多金呢?heehee金我就無啦.但今個星期六8月29號。「生活日腳」Ewoan會繼續同大家請怪談Man哥傾下計。佢今次大講來緊新的動向。仲會同各大行家細訴肺俯之言。敢言的Man哥。真係另主持人Ewoan為之敬佩呀!
下載: 第一節  第二節  第三節  第四節  

收聽:

生活日腳 第五十一集

主持:Ewoan
嘉賓:Man哥
主題:生活日腳 第五十一集 — 今個星期六8月22號,主持人Ewoan又會邀請到邊位嘉賓呢?其實真系有點開心。每位嘉賓朋友Ewoan都好多謝佢地上來節目的。而且我更加希望每位上來的嘉賓可以將佢哋的故事內大家分享。今次呢位朋友。可以話同靈異絕對扯上関係。而佢更加係受到大家議論的一個靈異節目嘅幕後重要黑手之一。佢絕對勁呀。哈哈.如果你喜歡詭異節目的話."怪談"你一定認識啦!今次邀請到嘉賓朋友係怪談節目的高級編審:Man哥。來到「生活日腳」揭開"怪談"節目的真假個案。拍攝的情況。超正,超精彩。大家唔好成日話人造假.我哋一齊問下Man哥。又睇佢點,拆招.... 「食得開心,食得有營」尤師傅,教大家兩餸一湯。今次係好味上海風味。「老友詭鬼之詭異檔案」想問下你對靈探有無興趣?你會参加靈探活動嗎?你想考下自己膽量嗎?一位靈探狂熱份子。Ewoan 的老友記:凱提風。將會同大家分享他為何對靈探咁醉心。我哋一齊打開亜風的檔案吖!
下載: 第一節  第二節  第三節  第四節  

收聽:

生活日腳 第五十集

主持:Ewoan
嘉賓:Joe Jr.
主題:生活日腳 第五十集 — Hello!各位老友記。Ewoan又有預告啦。如果你有聽上星期六的話,一定會好心急,想繼續我「緣份的天空」嘅訪問嘉賓:Joe Jr. 今個星期六,亞Joe會同大家講下,原來佢係樂壇的失意時。以及佢係失意時的苦況。同埋佢何解會進入了電視圈。更提及亞Joe的朋友。如果成為佢經理人等等故事。作為後輩既我。聽得十分入神呀。支持這位前輩的fans.一定要聽啦! 另外,尤師傅「食得開心,食得自營」會教各位提供兩餸一湯的製作。有蒜心炒牛肉,酥炸生蠔,水東芥菜滾咸蛋木耳湯。 老友詭鬼之詭異檔案,今個星期係邊位朋友同大家分享不可思議的靈異經歷。哈哈。繼續留意預告啦 老友詭鬼之詭異檔案,今個星期六鬼姐Ewoan請來的嘉賓。將會係節目內同大家喜歡鬼異故事的朋友,講下一些有特異力量的人。例如靈魂出竅,未卜先知的朋友。佢哋擁有這天生的力量是否會影響自己呢?仲有去靈探都有些有趣事情。仲有想同大家講下何謂嬰靈。何謂怨親寨主呢?係咪真係大家所講咁恐怖。一定唔好的呢?今個星期嘉賓會同大家打開呢份檔案。來啦。一齊聽呀!
下載: 第一節  第二節  第三節  第四節  

收聽:

生活日腳 第四十九集

主持:Ewoan
嘉賓:Joe Jr.
主題:生活日腳 第四十九集 — HiHi!大家好嗎?「生活日腳」又有預告啦!今個星期我哋邀請的嘉賓。絕對係一位斯文,有禮的一位圈中人。佢的人生中努力這兩個字。深深咁另Ewoan感受到。在這圈子是絕對必須的。今次的訪問中。Ewoan也學會了,做人好多事不是必然的。想知就要聼下Ewoan同嘉賓的交談啦。哈哈這位嘉賓朋友。絕對係楽壇紳士「Joe Jr.」 另外「食得開心,食得有營」尤師傅會提供兩餸一湯比各位網友。究竟今個星期係咩呢? 大家期待着的「老友詭鬼之詭異檔案」來啦!踏入農曆七月份的時候。就係孟蘭節的來臨。相信一班高感人士會好忙。有見七月就應下節。介紹一套香港式鬼片電影比各位網友。所以Ewoan 好開心邀請到一位女神以及一位親切好人的朋友.分別係請到「有客到」的兩位演員。吳嘉麗小組,以及演技出色的梁健平。齊齊講下「有客到」的製作花絮。以及拍攝時一些不可思議的怪事。大家咪走開呀!thx
下載: 第一節  第二節  第三節  第四節  

收聽:

生活日腳 第四十八集

主持:Ewoan
嘉賓:喬寶寶, 吳佩孚師傅
主題:生活日腳 第四十八集 — 哈哈!是否心想知道今個星期六「生活曰腳」內容呢?heehe ....... 嗱!內容第一個環節「緣份的天空」嘉賓,繼續係開心大笑蛋:喬寶寶。佢今個星期想同大家講下鬼故。係佢出外工作時所遇到的恐怖經歷。唔知笑多定恐怖居多呢? 叧外「食得開心,食得有營」尤師傅會為大家提供二餸一湯,的製作及食療方面的資料。 第三個環節「老友詭鬼之詭異檔案」今次期大家一齊去聽一位網友的親述有関"靈魂出竅"的故事。仲有今次鬼姐Ewoan邀請到吳佩孚師傅一齊同大家傾下怨親靈體和英靈的話題。當然吳師傅仲有好多不可思議的古怪經歴。你地切勿錯過。今次仲係加長版。全節目共分四段播放!就約定大家啦!
下載: 第一節  第二節  第三節  第四節  

收聽:

生活日腳 第四十七集

主持:Ewoan
嘉賓:喬寶寶
主題:生活日腳 第第四十七集 — 大家老友記係咪好心急想知今個星期六,7月25號嘅「生活日腳」 主持人Ewoan會為大家安排咩內容呢?heehee.當然我嘅嘉賓:喬寶寶,會繼續以搞笑情況同大家傾計。今次會日各位講吓家庭。太太,朋友等等。仲有些好好笑的話題同大家分享。平日只在電視上見到的搞笑一面。但寶寶也有感性的一面。當然也有性感的一面的。 另外尤瑞昌師父係食物開心食得有營。今次師傅話天氣太熱,所以煲些清涼的湯水比大家齊齊動動手。「蒜香冬瓜煲雞湯」。唔得以為咁簡單呀。真係好好味
下載: 第一節  第二節  第三節  

收聽: